Packat!

Nu har jag packat klart. Jag skall bara granska att jag har allt viktigaste med mej. Har packat som om jag skulle stanna där ett år och inte en vecka. Men det är alltid bra att ta med lite extra än för lite. :P Så nu skall jag bara ta det lugnt resten av kvällen och imorgon på morgonen starta min långa resa. Det skall bli tråkigt att åka men roligt när man kommer fram.

Vi har planerat en hel del som vi skall göra fast älsklingen kommer att vara dagarna i skolan. Måndagen har älsklingen tagit ledigt för han har tandläkare på dagen så han tycker det blir onödigt att köra fram och tillbaka hela tiden. Jag ser fram emot att åka imorgon.

Skönt när man har packat klart så man inte behöver fundera på det mera. Jag vet inte hur vägen går imorgon men hoppas lika  bra som de tidigare resorna. För jag har ju kört dendär vägen en antal gånger så jag kan den och om jag är osäker kan jag alltid ringa pappa för han kan en massa vägar i Finland. Pappa har varit lastbils chaufför de senaste 20 åren. Så jag kan lita på de han säger. Det är ju han som har lärt mej denna väg som jag har kört hela tiden. Första gången jag körde till Vasa hade jag kontakt med pappa hela tiden. Och jag är så nöjd att jag har en pappa som hjälper med resor om man är osäker.

Kommer att blogga bara jag har möjlighet och är på älsklingens internat ensam. Så jag hör av mej när jag är där på måndag kväll eller på tisdagen. Vet inte ännu säkert men nåndera dag blir det nog. Ha de så bra allihop.

Vasa here I come! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0