Jasså!

Här sitter man och ser på serier för att man inte har annat att göra heller. Jag skall nog se på serien lite till, men älsklingen slutar tidigare idag för han har varit en duktig pojke. Han har gjort sitt modersmåls projekt i god tid så han slutar lite över ett idag. Så jag tänkte blogga lite nu.
Jag har nu varit en halv vecka i Vasa och det har nog varit en underbar tid. På lördagen åker jag hem men det är ännu bra tid tills dess. Så jag tänker inte fundera på det just nu. Jag har inte kameran med mej för jag glömde hem det och det har min älskling också gjort. Han glömde också hem kameran på måndag kväll då vi åkte till internatet. Då älsklingen var hos mej från november till januari så pajja hans dator så han har inte bilder på datan nå mer.
Nu skall jag sitta och vänta på älsklingen för han kommer snart från skolan. Bloggar troligen mer imorgon igen. Har så bra med tid att blogga då älsklingen är i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0