Igår!

Igår klippte jag en kompis pannlugg. Den blev bra fast jag själv säger det. Hon var mycket nöjd för det är första gången hon har pannlugg under sitt liv. Men jag måste bara bråka med henne idag och fråga om hon har blivit störd på pannluggen nå ännu och då svarade hon bara att "jo jag har"! Men man blir van med den om en stund. :)
Det tog inte läng att klippa en pannlugg. Så vi hann helt fint se på tv-programmet "Dolda liv". Min kompis frågade förra veckan vad det kostar att komma ner till salongen för att få en pannlugg klippt och så tog jag reda på det i måndags. Jag smsade till henne att det kostar 5€, men min kompis tyckte att vi kan göra det på internatet och att hon skulle betala 5€ till mej i stället för att betala det i en salong. Så jag sa till henne att hon inte behöver betala för att jag klipper en pannlugg men hon är envis och betalade 5€.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0