Hemma!

Blev inget inlägg igår. Eftersom älsklingen inte mådde nå bra  så var han sjukskriven. Så han var inte i skolan. Vi åkte hem till älsklingen på förmiddagen. Så han slapp och vila där hemma. Illamåendet gick över men älsklingen ville bara vila ändå. Så vi låg och såg på desperate housewives. Älsklingen blev också intresserad av denna serie. :) ¨

Idag har jag då åkte hem från älsklingen. Jag startade där omkring 11.00 från älsklingen och var hemma omkring 17.00. Jag hann hem så hade mamma lagat klart maten så jag fick äta direkt. Meddelade pappa att jag hade kommit hem. Och så har jag nu smsat med älsklingen. Fick ett sms av älsklingen var det stod att han fått sin brors spysjuka. Hoppas bara att han inte hann smitta mej för jag har ju skola nästa vecka. Älsklingen har ju sportlov nästa vecka.
Nu skall jag gå till bastun så jag kanske bloggar nå mer ikväll annars imorgon. Men jag skall se hur älsklingen mår bara han smsar att han har vaknat. Han sover för att inte spy hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0