Hej på er!

Så har halva veckan gått och ingenting har man gjort. Idag skall jag vara snäll och diska här på pojkarnas internat. Så de inte behöver göra allt fast jag är här. Lite kan man hjälpa av vänlighet tycker jag. Älsklingen sade nog till mej att jag inte behöver göra nånting men jag vill ju hjälpa. :)
Vi har inte gjort mycket med älsklingen. Bara luggit och mysat då vi har sett på film. Men jag tycker när vi nu får vara en vecka tillsammans så kan vi väl bara ligga och mysa. Inte behöva stressa över nått och bara låta tiden gå utan att se på klockan. :) Jag har inte sett mycket på klockan, bara då jag vet att älsklingen kommer till internatet på morgonen och på matpausen så då ser jag på klockan för att få älsklingen tillbaka till skolan i tid. :)
Nu skall jag se ett par avsnitt av desperate housewives. Det är en bra serie som jag har blivit beroende av. Eller kanske inte. :P Igår såg jag tre avsnitt och det är nog helt bra tidsfördriv. :) annars sitter jag på facebook eller bloggar. Måste se vad jag hittar på idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0