Hej bloggen!

Tänkte skriva lite här idag, för jag vet inte om jag hinner imorgon och jag har inte haft möjlighet de senaste kvällarna att skriva. Igår gick kvällen till det att jag började packa bort mina saker från internatet och för det andra ville inte internet fungera så jag lämande det helt bort. Men som jag redan sa så har jag börjat packa. Det är för det att vi nästa vecka har sportlov och jag vill ha hem det mesta.
För det andra varför jag packar är för att jag på lördagen skall åka till Vasa. Skall tillbringa hela min sportlovs vecka med min älskling. Tyvärr kommer nog min älskling att vara i skolan på dagarna men jag komer nog på nånting att göra då han är i skolan. Tänkte att jag har ju möjlighet att blogga då, eftersom de också har internet på internatet och där kommer jag ju att tillbringa de mesta tiden. :)
Imorgon skall jag fortsätta packa och städa mitt rum så mamma säkert låter mej åka. Jag har nog talat med mamma redan i januari om detta att jag åker upp till Vasa. Men man kan ju alltid överraska mamma med att städa sitt rum där hemma ifall det skulle komma gäster till oss och som vill se vårt hus så mamma kan visa mitt rum utan att behöva skämmas.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0