God morgon!

Hej på er alla läsare!
God morgon
här från Närpes elevhem. Kom hit igår kväll med älsklingen och hans kompis. Det har varit en bra början på sportlovet. Nu denna morgon har jag inte gjort nånting. Älsklingen kom och väckte mej lite över nie då han hade kaffepaus. Efter att han gick tillbaka till skolan så har jag suttit och tittat på "desperate housewives" på älsklingens dator. Han har laddat ner en massa avsnitt som jag får se. :)
Idag skall vi bara ta det lugnt och älsklingen skulle visa runt här på deras skolområde ikväll. Men det säger jag att de har nog bättre internat än vad vi har i Borgå. Det vi har är helt uselt men detta är som man bara skulle bo vanligt i ett radhus. Det är som radhuslägenheter de bor i. Gillar deras internat. :)
Nu skall jag fortsätta se på de desperata housewives. Så jag får tiden att gå så älsklingen snart slutar skolan. Fast det gör han först tre tiden men ändå.
Ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0