Besökare!

Jag har inte haft nå många besökare under den senaste veckan eller egentligen under den senaste månaden. Därför har jag inte skrivit så mycket om dem eller räknat medeltal heller. Men bara jag blir lite ivrigare bloggare så kanske det kommer mer besökare också. Det är svårt att blogga då man inte har internet eller annars är helt död och har bara lusta att sitta i telefonen med älsklingen. Men detta skall bli bättre. Det säger jag, men jag låvar inget.
Jag gillar inte att låva saker om jag inte vet säkert att det kommer att uppfyllas. Jag vill inte orsaka besvikelse. Aldra minst vill jag att folk skall läsa min blogg bara för att jag låvar en massa saker som jag inte kan hålla utan jag vill ha läsare som är intresserade av det jag skriver och att de gillar min blogg som den är.
Själv tycker jag att jag har klarat mej bra med min blogg. Jag sätter inte ut en massa bilder på mej själv utan sånt jag själv gillar och vill se på sen när jag är gammal och vill se på gamla fina minnen. Denna sida är som min minnes bok till det att jag inte minns alla fina minnen. Finns många fina vänner jag saknar, många fina dagar och sedan ännu alla våra djur som jag inte skulle kunna leva utan. Men för det mesta vill jag spara alla fina minnen med älsklingen. Jag tänkte här en kväll att om min data skulle ta ihop och gå sönder så skulle jag ju ha alla minnen och fina bilder på bloggen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0