Vilat!

Fredagen gick så att jag bara vilade hela dagen. Satt lite vid datorn, men inte nå mycket. Har som inte lust att sitta vid datorn då jag är sjuk.
Jag vill för det mesta bara vila, annars blir man ju aldrig bra! Så jag vilade bara och så har jag nu tagit bilder på våra kattungar också. :)
De som är så söta. :) Skulle kunna sitta vid deras korg hela dagen och inte göra något annat. :) Men man måste ligga och vila då man inte är frisk så jag kan inte bara sitta vid kissorna. :)
Besökte även en hälsosyster på hälsocentralen. Behövde ett sjukledighets intyg. Eller inte vet jag om jag behöver det, men alltid bättre att ta ett säkra allternativet. :)
Så nu skall jag blogga mer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0