Torsdagen!

Torsdagen var sista kundbetjäningsdagen innan jul. :) Och vi skulle städa i salongen. Började med att städa direkt jag kom in till salonge.
Klockan nie fick jag en kund som skulle ha mörka ränder, men jag visste inte hur hon ville ha dem och vilken mörkhet. :) Så jag frågade råd av min lärare :D
Dagen gick fort till liunch då man hade nånting att göra. Fick min kund klar till lunchen. Klippte även lite hennes pannlugg för den var onödigt lång. :) Och hon ville ha sin pannlugg kortare. :)
Efter lunch städade vi igen i salongen. Fick även mitt hår tvättat av en klasskompis. :) Det var riktigt roligt att städa i salongen, men jag orkade ju inte städa allting så jag väntade som att någon annan också skulle göra nånting. :)
Hemma var jag omkring halv fem. Tog lite längre att köra hem för jag hade med en kompis till Lovisa. Då hennes vanliga skjuts var sjuk denna dag. Så hon frågade mej om hon kunde åka hem med mej. Och jag som åker ensam kunde ta med henne helt bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0