Torsdag!

Dagen började bra. Gjorde nästan ingenting på morgonen. Satt för det mesta för jag hade som ingen lust att göra något. Direkt man gör nånting så kommer man fram till det att man inte längre har inspiration. :/
Ända fram till lunch var det inget extra. Bara salong och kundbetjäning. Inga kunder på förmiddagen. :( Så det gick ganska lugnt framåt.
Fick sedan en färgkund, som jag gjorde helt bra. Hade nog en aning om hurdant hår denna kund hade, men var ju inte helt säker om hon ville fortfarande ha likadant. :)
Färgkunden fick jag klar lite efter att alla andra hade gått. Så jag var på övertid som inte stör mej. Är bara glad att jag hade en kund. :) Kunden var även nöjd efter färgen och klippningen. :)
Var själv också nöjd med färgen och så. :) Läraren hade inte heller nå mycket att klippa i kundens hår, när hon granskade det. :) Så jag är otroligt glad. :)

Hemma var jag halv fem. Jag hann äta när jag kom hem, men sedan fick jag migrän. Därför ingen uppdatering. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0