Tisdag!

Idag var det en skoldag då igen närmare julen. :) Det är ju bara 2 skoldagar och en julfest dag kvar innan man får börja fira jullov. :) Skall bli skönt med jullov och att få åka till min älskling på lördagen. :)
Skoldagen började med att vi var i teorirummet med Victoria. Vi hörde på musik via hennes telefon så fick vi även göra våra grupparbeten. Kom en massa framåt i grupparbetet och kanske vi får det klart inom rimliga tidtabeller. Vet nog inte när det skall vara klart. :)
Två sista timmarna hade vi företagsverksamhet. Det gick helt bra. Satt och kollade på någon dokumentär först och sedan frågade läraren om vi skulle ta ihop timmarna. Och jag svarade att man nog skulle kunna göra så. :) Så vi hade timmarna ihop. :)
Men när vi inte hade någon rast fick vi gå tidigare. Men vi fick som gå halv tre idag, konstigt tidigt nog. Så man höll ju inte på att tro när han sa att man fick gå. :)
Körde direkt till Lappträsk för att se om de hade tid på verkstaden. Så de tog direkt in min bil och nu fungerar min fläkt igen. Behöver inte frysa när jag kör och nu fungerar den till lördagen. :) Skönt!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Jag gillade min älskade Canon bäst. ;)



Kram

2010-12-14 @ 18:34:29
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Myhannas [hanna] '

Hej, jag har en tävling på bloggen!

Vill du vara med? Vinnaren vinner en

länkning och 5 kommentarer i 5 dagar

(alltså en kommentar varje dag)! :))



Kram! /myhannas.

2010-12-18 @ 14:55:18
URL: http://myhannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0