Svärmors julklapp!

Korsstygns löparen som jag har hållit på med börjar närma sitt slut. :) Jag börjar få den klar nu. Har en kant att sy ännu och sedan skall jag pressa den. :)
Mamma skall hjälpa mej imorgon med att pressa den. :) Sedan är det småningom bara att packa in den inför jul till min svärmor. Sedan skall jag bara packa ner den i väskan inför nästa helg så jag kan ta med den och ge den till svärmor i Vasa helt själv. Får se hennes min. :)
Svärmor hade pratat med mamma då vi var på besök, att hon mer än gärna ville ha i julklapp ett själv sytt handarbete då hon inte har möjlighet att sy korsstygn eller handarbeten överhuvudtaget själv. Så jag skall se hennes min när hon får sin julklapp av mej. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0