Onsdagen!

Denna skoldag började faktiskt bra. Kommer nog inte precis ihåg om jag hade någon kund, men jag tvekar på det. Hade nog ingen kund denna dag. Så jag tog det lugnt och gjorde en frisyr till vårt grupparbete. Gjorde en frisyr som hör ihop med barocken. :)
Jag hade inga kunder så jag kunde i lugn och ro göra frisyrer på dockhuvud. Och så hade jag ju att kolla på internet om frisyrer så jag skulle lite veta.
Hemma var jag i god tid. Kan inte säga att jag varit duktig i skolan, men jag försöker hela tiden. :) Minns inte vad jag gjorde på onsdagen. Så mycket kommer jag ihåg att mamma entligen började jobba igen. Så nu sitter hon inte bara hemma. :) Och så fick jag fixat praktikplats. Hade i skolan jullunch och så. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0