Medeltal!

Veckans medeltal av vecka 51, var inte så högt. Är ändå nöjd av att det finns någon som vill kolla in på min blogg lite emellan. Medeltalet var 5,28. :)

Kanske jag kommer få mitt medeltal att stiga igen, senast då jag är hemma. :) Kommer ju att ha älsklingens kamera med mej så jag kommer som att få en massa nya bilder och om jag orkar börja med att röra på mej så skall jag ju få en massa andra bilder också. :)

Nu är jag nog nöjd med mitt medeltal, eftersom det är ibland högre och ibland lägre så det finns nånting att jobba för. Och så kommer jag ju ändå ha en massa bilder jag kommer att ladda upp här nu. :)

Ta en titt lite då och då om ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0