Lördag och huvudvärk!

Vaknade omkring 10. Älsklingen väckte för den delen, så jag vaknade inte själv. Men det gör inget, gillar att bli väckt av min älskling. Älskar honom mest!
Ringde mamma omkring 11. Eftersom hon hade försökt ringa på fredags kvällen omking 22. Så jag såg det första halv elva på natten så jag ville inte ringa och störa henne nå mer så sent.
Klockan var inte mycket före 12 när vi startade till älsklingens bror. Så nu sitter jag och bloggar hos älsklingens bror med huvudvärk. Mår inte så bra idag heller. :) Så jag får bara ta det lugnt idag också. :)
Har inga planer till kvällen, än att bada bastu. Kanske jag får älsklingen att massera mina axlar och min nacke. Skulle nog behövas. :) Känner mej så spänd i axlarna och nacken.
Kommer att blogga då vi är hos älsklingens bror. Har ju en mini lapptopp jag kan springa med. :) Men det är älsklingens dator. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Ja det gör jag :)

2010-12-18 @ 17:11:47
URL: http://jlunde.blogg.se/
Postat av: toughts

sv: ja visst är det kul att läsa gamla brev och minnas och skrattas :) Jag brukar skratta åt min stavning, har några brev från när man gick på lågstadiet.. haha!



Jag sitter o svarar ikapp på kommentarer, har varit ifrån bloggen lite eftersom jag åkte hem till skåne i torsdags. vad gör du själv? :) kram

2010-12-19 @ 00:59:47
URL: http://toughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0