Lång väg och lat häst!

När fredagen grydde hade jag inte sovit ordentligt på natten. Så jag meddelade läraren att jag inte kommer på julfesten. Hade så illa att vara och så var jag trött. Så jag fick sova en stund efter att jag hade skickat meddelandet ännu. Klocka närmade sig nie när jag sedan steg upp.
När jag steg upp var jag ännu helt borta. Jag sa till mamma att jag kunde åka iväg till Vasa istället för att vänta till lördagen och mamma tyckte det var bara som jag valde vilken dag jag skulle åka. Så jag packade grejerna i bilen.
Så jag startade lite efter tie att åka till Vasa. Och jag körde hela vägen i ett utan att pausa. Tog jämnt 6 timmar att köra. Ville inte stanna för trafiken gick så smidigt och bra. Var framme ungefär 16.00 hos älsklingen.
Kvällen gick så att man bara låg och kollade tv. Hade som inte planer att göra nånting. Somnade också ganska tidigt. Så jag fick sova ordentligt natten. Tack och lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0