Hej bloggen!

Måndagen har börjat så att man tar det lugnt. Tagit några bilder och laddat upp dem på datan. Nu är det bara att ladda upp dem på bloggen ännu. Börjar med ett aktivare sätt nu. :) Kanske jag på så sätt kommer ingång som en aktiv bloggare. :)
Har ju nog varit aktiv sedan jag sa det första gången, men ingen kan kräva att man orkar blogga då man är sjuk. Kanske det finns dem som orkar blogga fast de är sjuka, men det är inte jag. :)
Jag bloggar då jag har nånting att berätta. :) Eller som sagt har bilder jag kan visa. :) Nu har jag nog bilder, men jag skall nog ta till med bilder så jag har nånting att göra hela dagen.
Vi har så mycket snö på vår gård, så man kommer ingenstans med bil idag. Så jag får mer än gärna sitta hemma. :) Och vårt internet orkar inte dra några spel igång, så jag får blogga och jag har inte spelat på facebook eller andra sidor sedan jag flyttade ut från internatet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0