Godmorgon alla läsare!

Söndagsmorgonen har kommit då, men det gör ju inget så länge man har ännu ledigt imorgon. Det är Finlands självständighets dag. Därför är de flesta finländare lediga ännu imorgon. Personligen har jag inga planer för självständighets dagen. :)
Idag är det även andra advent. Och jag har stigit upp i god tid för att byka och göra annat i rummet innan jag åker till älsklingen. Så jag kan ta det lugnt även nästa helg då jag får rummet fixat nu. :)
Om två veckor på lördagen åker jag, till min älskling. Kommer att ta med kameran så jag kan dela med mina läsare min jul. Första julen jag skall fira borta, annars har jag varit hemma varje jul. :) Skall bli riktigt spännande. :)
Man får se om det avviker mycket från vår vanliga jul firande, då jag kommer vara hos min älskling och fira jul med hans föräldrar och bröder. :) Men det skall nog bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0