Denna söndag!

Idag har jag inte gjort så mycket. Efter att jag vaknade satt jag och kollade tv med mamma. Vi såg på ett program som alltid kommer på söndags morgonen. :) Det är lägenheter och hus som är till salu i detta program. :)
Sedan bestämde jag mej att byka en maskin med kläder. Har ju funderat på det en stund, men alltid då jag skall sätta bykmaskinen har mamma hunnit innan mej. Så idag hann jag och är så stolt. :) Och inte går ju kläderna själv till byk korgen heller.
Nu när jag sparar pengar så skall jag köpa en bykmaskin till framtida hemmet. Eftersom jag och min älskling skall flytta ihop typ så fort det är möjligt. Och det vill se ut som nästa sommar eller höst. :)
Har även städat rummet och bäddat sängen, men med nya lakan. Det skall bli skönt att få krypa i de nya lakanen när man skall lägga sig ikväll. :) Gillar rena lakan. :)
Nu skall jag kolla runt på internet. Skall ta reda på lägenheter och andra saker för framtiden. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0