Denna skoldagen!

Denna dag började med att vägarna var fast. Det hade yrat så mycket snö under natten att man inte kom nånstans. Först hade jag att vänta på grannen som brukar komma med sin traktor och slunga upp vår gård, men han ahde visst glömt det idag.
Sedan fick jag vänta på att plogbilen skulle ta den allmänna vägen. *Suck* Plogbilen kom halv sju, men sedan syntes den inte på en halv timme tillbaka. Så jag kom iväg först lite före sju.
Var otroligt rädd när jag körde. Trodde jag skulle fastna överallt. Det var plogat en bit från oss ner mot byn, men inte från byn ut mot den stora vägen. :/ Så jag körde inte hårdare än 40km/h.
I skolan var jag i tid. Skickade nog sms till läraren att jag kanske blir försenad, men jag hann i allafall i tid. :) Så det var ingenting. :)
Gjorde en permanent rullning på ett dockhuvud idag. :) Är stolt över att jag fick lite gjort idag, så jag inte bara satt och inte gjorde någonting. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Jag hade tänkt ta det lugnt i helgen, men istället måste jag plugga...



Kram

2010-12-11 @ 00:09:23
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0