Denna dag!

Idag har jag inte gjort så mycket. Hela veckans kvällar har lite gått till det att vi pusslar med älsklingen. Har som tänkt få färdigt ett pussel på denna tid som är innan nyår. :) Det fanns nog två pussel med 550 bitar i. :)
Älsklingen ville pussla och från det började det. :) Men det är som helt kul att pussla med honom. Han tappar som inte nerverna direkt och så vill vi ju ha nånting gemensamt. :)
Kanske vi tar en sväng till älsklingens och min gemensamma vän. Han bor här i närheten han också, men jag vet inte om älsklingen som bestämde sig att skulle vi åka dit eller inte. :) Det får man som se sedan. :)
Nu skall jag bara sitta och blogga då jag har möjlighet till det äntligen. Har inte så många möjligheter att få blogga, så jag måste ta vara på de stunder jag har. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0