Bilder + Text!

Nu kommer jag att blogga om julen med bilder och text, men jag kommer nog att berätta om annat också gällande jullovet och självklart min och älsklingens två års dag! Har en massa bilder jag bara måste få in här. Och så vill jag ju dela med mej om mitt jullov. :)

Har varit den bästa julen på länge. Även att jag har varit bort hemifrån, men det har som inte haft någon inverkan. Fast jag tänkte att jag skulle ha en ganska bra hemlängtan, men då jag har fått tillbringa tid med min älskling så har jag som inte märkt någon hemlängtan alls. :)

Två dagar har vi tillbringat med älsklingens kompis och hans brud. Har varit otroligt kul att få bekanta sig med en som är i typ samma ålder som man själv och man kommer som bra överrens också. :) Har pratat med henne tidigare på facebook, men nu var det som första gångerna face to face. Och jag är så otroligt glad att jag, min älskling, kompisen och hans brud kommer så bra överrens. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0