2 december 2010!

Sista månaden i år 2010. Konstigt hur fort detta år har gått, man vill ju inte hinna med heller.
Har inte gjort någonting idag, bara legat i soffan och tagit det lugnt, febern sitter fast fortfanade så får se om jag åker till skolan imorgon. Det är ju en självklar sak att om man åker hem mitt i skoldagen så blir man ju hemma och vilar ännu följande dag. :)
Mamma sa att jag skulle stanna hemma när jag vaknade halv sju på morgonen. Hon tycker man skall vara hemma för att man skall säkert vara frisk innan man åker till skolan. Som sagt har hon haft hemma min bror hela veckan för han har varit sjuk.
Och nu har jag fått smittan av honom. :/ Som jag inte alls gillar, men jag har inte varit lika mycket sjuk nu som jag har varit tidigare åren. :)
Skall vila och krya på mej nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0