11 december!

Dagen började dåligt och fortsätter dåligt. :( Mamma hade åkt och handla då jag vaknade lite före 10 (finsk tid!). Så jag steg upp i hopp att jag skulle få kaffe, men när jag kokade kaffe och tillsatte mjölk så blev det kallt. :(
När mamma kom hem nu, så hade hon inte kollat med trådar. När det inte finns någon översynings tråd med detta namn i alla fall.
Mamma ringde sömmerskan i byn igår och frågade om översynings tråd. Så svaret av sömmerskan var att det inte finns något sådant. Så jag vet inte vad det är för tråd som vi skall ha till våra förk kläden. :(
Får se om jag bloggar alls mer idag! Är på så dåligt humör just nu!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Usch då! Hoppas att det löser sig för dig.



Svar: Tack! Det gör mig glad att du gillar bilderna på himlen. Jag själv blev helt förundrad, när jag möttes av en så fin morgon.

Finns det ingen vacker himmel hos dig?



Det känns riktigt surt att jag måste plugga under helgen. Det är inte alls min starka sida. Ja, det är ganska mycket att göra. Jag har en skrivning på tisdag och det jag måste göra är att förbereda mig inför den.



Kram

2010-12-11 @ 12:44:37
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0