1 december 2010!

Förlåt att jag inte uppdaterade igår. Hade bara inte den bästa dagen och var bara några timmar i skolan. Kom hem och mätte febern och den visade 37,5 grader. Så eftersom min bror har varit hemma hela veckan med feber och diarré så nu tycks jag ha fått smittan av honom. :/
Åkte till skolan helt normalt, men jag hade redan diskuterat med mamma om min huvudvärk som jag hade innan jag åkte iväg. Och mamma sa att om jag inte känner mej bra i skolan så skall jag åka hem innan jag smittar hela klassen. Så jag åkte hem efter maten. Fick otroligt illa att avara efter lunchen så såg det som bästa allternativet att åka hem för att vila.
Hade svag känsla när jag kom hem. Så jag gick direkt till sängs. Älsklingen hade till och med försökt finga på tiden som jag sov, men jag hade inte vaknat till det heller. Somnade omkring halv två och sov till halv sex varefter jag fortfarande hade feber.. menmen, på kvällen låg jag i soffan och kollade på tv med mamma.
Mamma sa att jag skulle stanna hemma, tills jag har en feberfri dag. Att jag inte gör det värre för mej själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0