Veckans Blogg!

Deltog på Victorias blogg i veckans blogg tävling. Och jag blev vald. :) Har aldrig tidigare deltagit i tävlingar eller i veckans blogg tävlingar så det var första gången jag deltog i veckans blogg och jag vann. :) Tack Victoria att jag fick äran denna gång. :)
Vi har gått med Victoria i samma klass i snart 3år. Vi hade en vandringsdag tredje dagen första året i yrkesskolan, då blev jag och Victoria vänner. :) Vi råkade ha samma åsikt av en sak och så blev vi vänner, varefter vi diskuterade som allt möjligt. :)
Victoria är en bra vän till mej! Vi har haft våra bråk, men som vänner brukar så klarar man upp dessa bråk och så fortsätter man som vänner fortfarande. :) Om man inte kan klara upp bråken så kan man inte kalla sig vänner, men jag och Victoria klarade upp vårt bråk!
Ta gärna en titt in på Victorias blogg. Den är en intressant blogg. :) Hon berättar om sina vardagar, skolan och annat som kan intressera vem som helst. :) Ni kan hitta nånting interessant att läsa om.

(Bild från Google)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Tack själv :D

2010-08-24 @ 07:38:29
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0