Stress!

Har inte haft tid att blogga idag! Jag har varit på praktik i 10 timmar och efter det kom jag hem. Har inte haft tid fast jag var hemma i typ en halv timme. För vi diskuterade med mamma igår när jag läste ett reklam blad att jag blivit förtjust i en tröja som jag såg där. :)
Så vi åkte och handla direkt ungefär som jag kom hem. Jag var hemma så länge att jag hann byta kläder och efter det röka en cigarett. Så vi åkte lite över sex på kvällen. Och hemma var vi omkring åtta på kvällen. Så det tog två timmar när vi var och handla. :)
Jag handlade en tröja och saker till skolan. Vill ha häften och pennor så jag har det ifall vi skall ha teori i skolan. Så man har allt under kontroll. :) Tröjan är jätte varm och fleece. :) Jag råkade bara säga till mamma om att jag kanske ville ha en sån tröja och mamma sa att vi skulle köpa den om jag gillade den i affären. :)
Imorgon kommer det bilder på bloggen igen! Hoppas jag inte kommer ha så lång dag imorgon som jag hade idag. Har så massor att göra på praktiken nu under veckan. Min handledare har ordnat så att hon kan ta dubbelt med arbeten för att jag kan hjälpa till. :) Idag hade jag en egen kund eftersom det var en pensionerad frisör så hon lät en studerande klippa. :)
Imorgon skall jag ladda upp bilder! Det kommer bilder på korsstygnet och min tröja. Kommer säkert att fotografera en massa andra saker också. Men mera om det imorgon. :)

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

nej precis ;)

stressa inte för mkt bara ! kram

2010-09-01 @ 07:40:17
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0