Stan!

Vaknade omkring halv nie i morse. Och nu har jag redan hunnit ta en sväng in till stan med älsklingen och min bror. Det är inte många gånger jag åker tidigt om morgonen till stan, men idag hade jag en orsak. Tänker inte skriva den här, men det var personliga själ varför jag var till stan. :)
Det var inget allvarligt, fast det var personligt. Jag är nog helt frisk och allt är bra. Tänker bara inte skriva det här, för det är sånt som inte folk behöver veta. :)
Nu sitter jag och bloggar, för jag klarar inte av att göra någonting idag. Min akillessena som är opererad på mej när jag var 3veckor gammal vill inte sluta värka idag. Så jag får lov att ta det lugnt. :) Och jag skadade ju mina ledband i högra foten på våren så det är samma fot med opererade akillessenan så det ger värk runt hela vristen. :(

Min akillessena är opererad p.g.a. att den var för kort. Min fot hade vänt sig, så att jag inte skulle trampa på fotbottnet utan på ytter sidan av foten. Så jag kom in och blevopererad som 3veckor gammal. Så jag har 2-3cm med cilikon som förlänger min sena. :) Så om jag anstränger den för mycket så börjar den värka. :(

Kommentarer
Postat av: sannah

haha okej :D



yes, jag för 1 år sen... och aa, syrran bor jag med!

2010-08-04 @ 10:42:54
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0