Praktik v. 33!

Nu har man då varit en vecka på praktik och roligt har det varit. Jag har haft en massa att göra och jag som tänkte att det skulle vara en lugn vecka, men jag visste nog att när M slutade så finns det arbete för en extra där. :) Så jag är riktigt nöjd att jag valde samma plats som senast. :)
Jag skall ha yrkesprovet 2.9. :) Så jag får fixat mitt yrkesprov innan jag skall opereras. :) Så jag är riktigt glad att allt gå så bra som jag väntade mej också, men jag hade ju ingen aning vem jag skulle ta som modell. Så jag får mamma som modell och jag skall göra permanent med stora spolar till mamma. :)
Har haft några egna kunder. Som jag tycker att det är helt bra att jag får göra några klippningar själv, men sedan att göra samarbete med handledaren är en bra sak också. :) Jag gillar ju att göra samarbete med handledaren för hon kan verkligen lära och så frågar hon alltid imellan teorifrågor. :)
Skall fortsätta vara duktig på praktiken. Hörs senare för nu skall jag äta. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Fast ja nu int har någo kunder ännu, så ha ja lärt mig helt massor :) För ena ägaren e där å lär mig, eller har mig att klippa på dockhuvun, å sen följer ja med när andra klipper å gör sånt :) å sen så berättar dom no allti lite allmänt åt mig å sådär :D

2010-08-20 @ 18:15:55
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0