Kaffe!

Det är nog skönt då man kan sitta vid datorn. Bara ta det lugnt och inte ha nå stress, i alla fall inte nu när det inte åskar och man har ännu några dagar ledigt innan skolan börjar. :)
Jag sitter och bloggar, men jag sitter och skriver med vänner på facebook också. :) Det är så roligt att sitta och skriva med vänner när man inte bejhhöver gör nå hemma. Jag diskade igår och idag har jag inget att göra. Bara följa med om åskan kommer tillbaka.
Nu sitter jag här och skriver med en vän. Hon frågar om jag kommer på kaffe med henne, men jag sitter ju och dricker kaffe som bäst. Så jag funderar ännu om jag åker på kaffe. Det skulle nog vara riktigt kul att åka och hälsa på henne, men jag måste ju tänka på våra djur också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0