Fredag!

Då var det igen en fredag. Hur snabbt går dessa veckor egentligen. Man hinner ju inte med så är det helg igen. Inte för att jag skulle få fira helg imorgon. Skall imorgon på praktik och skall då även ha två kunder. :) Har två unga flickor som jag skall klippa.
Det är pappas gamla jobbkompis som hämtar sina flickor för att klippas. Så det är nog bekant folk som jag skall klippa. :) Jag är så glad att min praktik går såhär bra.
Skall nog blogga under helgen, men när det blir vet jag inte. Skall besöka pappa imorgon. Eftersom min bror kom hem från Närpers på onsdagen. :) Men kommer nog blogga. :)

Kommentarer
Postat av: narges!

HEYO!



Tusen tack för att du var med & tävlade om löshår & linser på min blogg. Vinnare är nu utsedd, in & kolla om det blev du! Om inte håll utkik för fler tävlingar!



KRAM!

2010-08-27 @ 21:19:41
URL: http://vahedi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0