Åska!

Nu har det då åskat en gång igen hos oss. Jag har nu inte gjort nå speciellt eftersom det var åska. Jag tog vara på tiden och bloggade då. Jag sprang nog efter hundarna in och så bloggade jag. Kan ju inte ha ute hundarna då det åskar. De är ju rädda för åska så de skall inte plågas heller.
Det åskade nog inte så hårt som jag hade trott. Min lille bror berättade igår att det skall åska under helgen i södra Finland så jag kommer att blogga och sy korsstygn. :) Jag satt vid datron när det åskade, men eftersom vi har en mini lapptopp som har bra batteri så det håller i två timmar om den är full laddad. :) Så man kan bra sitta vid datorn när det åskar. :)
Älsklingen satte breved mej med sin dator, han har också en mini lapptopp som han beställde under sommaren innan han kom till mej. :) Tyvärr kan bara en av oss ha internet fast kopplad i datorn så det är jag som har internet som bäst. :) Men min älskling brukar inte behöva internet så jag får i lugn och ro blogga. :)
Nu skall jag se vad jag har för bilder på denna dator ifall jag skulle ladda upp någon bild. Jag satte ju upp bilder på mitt korsstygn, så jag hoppas jag får veta er åsikt och vad ni tycker om det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0