24.8.2010!

Denna dag på praktiken gick otroligt snabbt. Det var en dag då det var nånting att göra hela tiden. Och så fick jag hjälpa både K och J. Så det har varit en rolig och händelserik dag på praktiken. Har inte haft någon egen kund. men jag är inte besviken för det. :) Jag gillar min praktik plats. :)
På morgonen vaknade jag vanligt. Där omkring sju och så steg jag upp. Älsklingen steg också upp samma tid för han åkte hem till Vasa idag. Han har nu talat en vecka att han skall ta en sväng hem, men det känns helt hemskt då man är van att han är här. :/ Kanske jag ändå överlever eftersom han sa att han skulle komma tillbaka till mej. :)
Idag skall jag nog inte göra nånting speciellt. Bara se på tv, sy korsstygn och ta det lugnt med min lille bror. Han har jag ju här hemma så jag är ju inte ensam. Måste även göra mat till mej och min lille bror. Annars svälter vi ju ihjäl. :P
Skall nog blogga senare. Men säger inga klockslag. Skall vara med min lille bror för det mesta idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0