Onsdag 07042010!

Denna onsdag var lite speciell, men så kommer vi att ha alla våra onsdagar denna period. Som sagt så var den speciell, när vissa fick åka till sina praktikplatser och vara en skoldag där. Det kommer att gälla ända till slutet av maj att vi åker ut till våra praktikplatser. Jag är glad över det att jag fick åka till min praktikplats igen. :)
Jag åkte till min praktikplats lite över åtta, skjutsade min lillebror till skolan och sedan var jag typ 8.15 på min praktikplats. Jag var så glad när jag kom fram att jag smilade medans jag gick. Men det är säkert ganska normalt om man trivs på en plats så inte kan man annat än vara glad.
De var glada där på platsen över det att jag igen ville komma dit, fast det bara är för några dagar. Några dagar är ändå bättre än ingenting. :) Jag fick göra en hel del. Som blanda färger till en av de som är där på hyresstol och så fick jag igen samarbeta med min handledare, som jag tycker är jätte trevligt. Hon berättar alltid små knep och knåp på samma som hon klipper. Hon hade igår en svenska pratande kund så jag fick leka en tolk, som översatte de ord till svenska som handledaren inte visste eller kom ihåg.
När klockan var fem sa min handledare till mej att jag nog fick sluta men jag var så in i det jag gjorde att jag inte hade märkt att klockan redan var fem. När man är där så tänker man inte alls på klockan. Man gör bara sånt som man vet att man kan göra som studerande där och få beröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0