Modersmåls projekt!

Här har man då hållit på att göra modersmåls projekt. Har det nästan klart, men när man inte har inspiration att göra det just nu. Solen lyser och det är annars också fint väder och då skall man sitta inomhus för att göra ett modersmåls proekt. Inte så trevligt om man får säga sin åsikt. :(

Modersmåls projektet går ut på det att vi skall söka info och annat på internet för att kunna presentera det framför klassen i 15 minuter. Och före det måste man ta reda på en hel del för att kunna presentera det. Jag har ämnet om permanent och jag vet ju en hel del om det eftersom jag studerar till frisör och då har vi pratat om permanent sedan ettan.
Nu skall jag surffa runt lite och se om jag hitta nå mer om permanent och sedan se om jag skriver lite på mitt projekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0