Körkort!

På söndagen då det var 4.4.2010 så hade jag haft körkortet i jämnt 2 år. När man tänker att jag nyligen var 18år och nyligen fått körkort så nu är man då 20år och har haft kortet i två hela år. Inte att jag skulle klaga på det att jag fick körkortet när jag var 18år. Pappa betalade det till mej så det gick ju inte från mina pengar alls. :) Så jag var helt glad att jag inte behövde va utan kort tills jag själv skulle ha råd.
Pappa hade betalat kortet till min store bror då han var 18år så han tyckte att alla skall vara lika värda. Och det höll han ännu då min lille bror också fyllde 18år. Det var förra hösten, så han betalade nog kortet till honom också. Min store bror och lille bror har nog båda fått kortet billigare än jag för de har båda gått på logistik. Så jag var den dyraste med körkortet. :)
Nu är det bara att vänta att den yngsta i familjen också får körkortet men det kommer ta ännu 6år innan han får körkortet. Så det kommer mamma säkert att betala. Men det är ju bara den yngstas körkort hon måste tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0