God morgon!

Här sitter man på internatet igen en fredags morgon, men det är inte så farligt. Jag har hållit på att packa ut det mesta från internatet. Har tänkt en längre tid att jag flyttar hem och åker emellan dagligen. Hemma finns mycket mer att göra som det inte igen finns på internatet. Hemma är det också lugnare då man skall lägga sig. Skolan börjar igen först 10 idag så jag har bra med tid innan dess. Det är nog tråkigt på internatet då man inte har nånting att göra.
Sitter igen och ser på tv på samma som jag bloggar, men det är ju bara repriser som kommer på morgonen i finska tv, så jag har sett avsnittet som kommer nu på tv. Skall inte göra nånting speciellt nu före skolan. Bara sitta i soffan och ta det lugnt. Orkar inte göra nånting och min akilles sena är ännu idag sjuk så de går inte att gå nå heller. Men jag skall försöka vara i skolan idag. Det är inte så farligt fast jag har lite sjukt i min fot, tänker inte vara borta från skolan p.g.a. det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0