God morgon alla!

Nu har man då varit uppe sen klockan 6 på morgonen och skolan börjar först klockan 10. Sitter på internatet och ser på tv, men jag sitter nog vid datan också för att jag fick äntligen internet att fungera i tv- rumme. Jag är så glad, eftersom jag har intenet nu och hemma har jag inte en ordentlig dator. Vår mini lapptopp vill inte fungera och den är så liten så jag kan inte skriva på den. Och vissa knappar vill inte fungera. :(
Det är så upp piggande att lyssna på musik med mp3 och se på tv. Men för det mesta sitter jag nog nu vid datan. :) Ute är det ett förfärligt väder, det kommer snö blandat regn så det är inget fint vår väder heller. Jag som ville att helgen skulle vara fin men nej. Det skall regna och blåsa helt massor. Jag tycker inte om regn sådär personligt. Men det är ändå skönt med helg nu igen. :)
Jag skall försöka sätta in nå bilder nu när jag har ledig morgon. För på eftermiddagen orkar jag knappast blogga. Och så har jag ju inga bilder hemma. Men jag tänker nog lämna min dator på internatet så det kommer bilder nästa vecka kanske. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0