Fredag!

Så är det igen fredag, men man vet inte igen vad man skall hitta på. Kanske man bara tar en helg då man inte gör nå speciellt. Fast att om vädret håller så skall jag ut och jogga. Jag orkar inte bara ligga hemma och inte göra nånting. Annars känner jag mej för slö och det vill jag inte.

Skoldagen gick bra. Hade två timmar fysik&kemi mellan 10.15 och 12.15. Vi fick nå uppgifter som vi skulle göra, men man fick inte arbetsro i klassen idag, för andra hade inte tålamod att söka svaren så de satt och frågade läraren hela tiden. Jag gjorde de uppgifterna som jag hittade svaret till, men de uppgifter jag inte hittade svar till så lämnade jag tomma. På modersmåls timmen gick vi igenom hur läraren bedömmer våra projekt som vi måste berätta om muntligt. Och sedan såg vi på film. Vi började filmen igår och fortsatte med den idag. :)

När vi fick sluta så gick jag raka vägen till bilen. För jag visste att min bror satt och väntade på mej, så vi kunde åka med det samma när jag satte mej i bilen. Vi måste åka och tanka så jag satt bara i bilen och väntade. Sedan tog vi ner på motorvägen, därefter sa min bror att vi åker hem med gamla vägen för det kom nog så mycke vatten att man inte ville köra på motorvägen. Jag somnade i bilen på gala vägen, men just innan vi var hemma så vaknade jag. Fick bilderna på älsklingen i post idag. Gud vad han har varit söt som liten. Det var skolfoton jag fick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0