Uteluft!

Kom just ihåg att jag inte hade kommit ihåg att skriva nå inlägg på måndagen. Det var också bara för det att internatets internet inte ville ladda upp internet sidor. Så jag kom inte in på nånting, men anyway så kan jag skriva idag då. :) Eftersom internet fungerar bättre.
Igår var jag då i skolan och hade fyra timmar modesmål vilket var helt hemskt. På eftermiddagen i skolan så lärde vi oss att sätta fast hårförlängningar som behöver kolv. Så vi prövade en efter en att sätta fast dem.
På kvälls sidan tog jag och en kompis från internatet tanken att vi kunde gå till närbutiken som ligger 3km härifrån. Det var jätte shönt att vara ute och gå sådär lugnt. På vägen tillbaka till internatet såg jag mamma köra förbi, men det tog en tid innan jag fattade att det var mamma. Jag hann ändå inte till internatet före hon åkt härifrån med min lillebror. Hon var bara här för att hämta honom.
När jag kom till internatet då så åt jag och blev i tv-rummet. De såg på nå program som jag tyckte var intressan. Kommer inte ihåg vad det var för program, men de spelar ingen roll.
Så somnade jag halv tie, finsk tid då. Och vaknade när älsklingen smsade att han var tillbaks hemma. Såklart reagerade jag inte på att jag fick sms så jag fortsatte sova.

Får se om jag skriver nånting ännu idag, annars får det bli till i morgon. :)

Kommentarer
Postat av: veronica

aha därav ditt bloggnamn;) skulle man kunna skicka över lite så skulle jag mer än gärna göra det;-)

haft en bra dag?

2009-09-01 @ 20:25:52
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0