Tv!

Hej alla mina läsare.
Nu skall jag gå och se på tv. Så om jag skriver nånting ännu idag så blir det efter klockan nie finsk tid. Jag skall se på den finska serien "Dolda Liv" nu först sen kommer ju "Friends" och "Simpsons". Så det tar till nie. Hoppas jag hinner skriva nånting ännu idag. Skall vara aktiv bloggare nu när jag inte har nått annat att göra.
Ni får gärna ställa frågor och så skriver jag svaren i en hel text som ett inlägg. :)

Om ni då vill ha typ en frågestund och fråga nånting.
Jag fösöker isåfall svara på alla frågor. :)

Men skriver mer senare.

Kommentarer
Postat av: veronica

svar: ja men det låter ju prima det;)

jodå det är trevligt, lite annorlunda att jobba på en herrgård. skit mysigt:) vad gör du själv då?

2009-09-02 @ 20:05:56
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0