Tv kväll!

Idag kommer det att bli tv kväll för internet på internatet vill inte funka så jag skriver bara detta inlägg idag. Så ni behöver inte vänta er nå mer inlägg.
Det är tråkigt när inte internet fungerar som det ska så jag orkar inte bråka med den hela tiden heller. Nu fick jag också internet att fungera efter att ha stängt av datorn 3 gånger. Så det är inte det jag vill bara för att vara en stund på internet.
Jag skriver typ mera i helgen för då vet jag att jag har internet som fungerar och behöver inte bråka med den lika mycket som jag måste om jag skall komma in här. Internet på internatet har alltid varit lite så att man inte vet kommer man in eller inte.
Så jag hoppas internet fungerar bättre typ imorogon. :)

Ha en bra kväll.
Kram. :)

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tack så mkt :)

2009-09-09 @ 19:46:22
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0