Tråkigt!

Nu sitter jag hemma och har hållit på med att sysselsätta mej själv. Jag har just inte gjort nå mer än att talat med mamma och annars gjort hem arbeten.
Nu kommer jag inte på nånting att göra så jag sitter och bloggar, för att få tiden att gå. Och så talar jag i telefonen med min älskling. Kanske jag kommer på nånting vettigt ännu ikväll.
Joo, en av dom fyra kattungarna som föddes förra fredagen, som nu är en vecka gamla. Så en har ögonen helt uppe. Vanligen tar det 2- 3 veckor, men för den tog det bara en vecka.
Bill och Bull klättrar i byxbuntar och annars springer runt huset. De åker kanske nästa vecka till det nya hemmet nära Helsingfors.

Skriver kanske senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0