Städar!

Oj äntligen har jag tagit mej i nacken och börjat städa mitt rum. :) Det borde jag ha gjort tidigare redan men, jag har inte haft ork och lust. Min bror börja städa sitt rum och så fick jag idé att börja städa jag med.

Jag har haft kläder att ligga på golvet och i sängen så när jag tömde golvet och sängen så blev det en full bykkorg. Så det var ju ganka mycke. Jag kommer inte ihåg när jag senast har städat mitt rum. Det kan till och med vara att min älskling har städat mitt rum senast.

Nu skall jag hålla en kort kaffe paus med städandet och sedan fortsätta städa. Skall ta bilder som jag kan sätta här efter att jag har fått allt klart städat. :)

Skriver senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0