Snart och sova!

Hej bloggen.
Jag har varit dom senaste dagarna trött mellan 18.00 och 21.00, men om jag försöker lägga mej efter halv tie så då är jag igen allt för pigg att somna. Jag som har ett dåligt minne så har glömt att ta med en bok som jag skulle kunna ligga och läsa innan jag somnar. Så, jag har nu tänkt att jag alltid senast halv tie lägger mej annars är jag ur trött på dagarna eller så sover jag för lite, så jag skulle inte orka då heller. Man måste nog fundera ut det noggrant för att man ska kunna sova tillräckligt.
Jag talade med mamma i telefonen där omkring sju. Hon var med min lille bror på innebandy träningar. Så jag frågade henne på samma som hon ringde att om hon kan hämta mej och min andra lille bror från skolan på fredagen, eftersom min bil fortfarande är sönder. :( Mamma svarade bara att hon hämtar oss härifrån. Och på samma sa hon att vi skall och shoppa på lördagen då hon äntligen har ledigt från jobbet.
Väntar så på hälgen just nu.
Okej, nu är det sovdags för mej. Kommer att blogga imorgon igen.
Ha de så bra.

Kommentarer
Postat av: veronica

svar: hehe ne gav det till min syrra, tröttnar ju så fort man fått i sig några bitar;)

2009-09-02 @ 20:51:00
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0