Skoldagen förbi!

Nu var skoldagen förbi för denna dag igen! Vi var nu hela dagen i salongen och jag gjorde just ingenting. På morgonen fick jag mitt egna hår tvättat och så fönade jag det. Just innan maten så gjorde jag manikyr till en klasskompis. Jag hade lovat henne att jag skulle göra manikyr till henne och sedan skulle jag sätta fast lösnaglar till henne. Det blev fint fast jag själv säger det. Kanske jag imorgon får ta en bild på de hur de såg ut. :) Och så gjorde jag en frisyr (uppsättning som vi säger) på en docka, men den frisyren blev inte lika bra som den tidigare så jag tog inte bilder på den.
Jag skall ladda upp en bild på en del av salongen här nu så ni får se det. :)
När det var ju remont under sommaren där så det är nya bord.

Ha det så bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0