Skoldagen förbi!

Nu avr då måndagen förbi igen för en gång skull. Den kändes inte värst lång heller. Som en normal dag kanske. Om inte till och med kortare. Det kan ha berott på de att vi igen såg på film i modersmål och sedan fick vi surfa på internet för att se om vi skulle hitta nån inspiration till en fantai frisyr.

Vi skall ha öppna dörrars dag här på skolan i början av januari. Och då kommer våra fantasi frisyrer att ställas fram på utvisning. Det skall bli helt kul att få göra nån fantasi frisyr. Bara som man har ett tema och från det skall man utgå vad frisyren blir. Om man har typ temat att det skall ha med djur att göra så då måste man ju få ihop en fin frisyr som har nått att göras med djur. :)

Jag skriver igen senare och så skall jag se om jag har nå bilder jag kan ladda upp här.
Men först måste jag läsa till prov.
Ha de så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0