Skolan!

Nu har vi haft 4 timmar modersmål igen. Men de va sista modersmåls timmarna under denna period. Och denna kurs. Vi skall ha en kurs tll inom modersmål ännu under andra året som vi studerar frisör. Så jag har ju missat 4timmar modersmål förra veckan men det var ännu inom gränsen att jag inte fick tilläggsuppgifer och jag blev godkännd i kursen.

Vi fick se på våra kommentarer som läraren hade skrivit på våra berättelse papper. Jag blev glad av hennes kommentar: "En början till en bok kanske?" Och jag fick vitsordet 2-. Är så glad med det. :)

Jag skall skriva senare nu skall jag fortsätta i salongen ännu till 15.15 finsk tid alltså.

Ha de så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0