Shoppat!

Hej bloggen! Så härligt och fint väder att vara och shoppa idag. Jag och mamma åkte lite efter tie (finsk tid) in till stan för att handla och shoppa lite. Jag var in till flera klädbutiker och mera skall jag nog ännu shoppa innan det är december. Idag shoppade jag ett par vita byxor och ett par svarta mjukisbyxor till mej själv. Och så fick jag idé att köpa lite i förväg till älsklingen. Jag skall köpa lite till för älsklingen som julklappar. Ifall det är så att han firar julen hemma hos mej. Jag skall ännu ta bilder på mina vita byxor och mina mjukisbyxor. :) Nu när jag vet att jag har pengar så kan man ju shoppa lite i gången och inte sen i panik allt på en gång. Bilderna kommer nog in ikväll hoppas jag. Skriver senare också. Ha de så bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0